Bestelling niet ontvangen

Je verwachtte een pakketje van een van onze partners maar deze is nooit aangekomen. Controleer voor een oplossing eerst de onderstaande punten:

Heb je een verzendbevestiging gehad?
Als je geen verzendbevestiging hebt gehad, is de kans groot dat de bestelling nog niet verstuurd is door de partner. Bekijk de status van je bestelling.

Heb je een Track & Trace code?
Als je wel een verzendbevestiging van de partner hebt ontvangen, vind je daarin een Track & Trace code. Controleer op de website van de door jou gekozen vervoerder of de levering misschien verschoven is. Hier vind je daar meer informatie over.

Heb je het goede adres ingevuld?
Klopt het adres dat in de verzendbevestiging staat? Zo niet, neem dan contact met de desbetreffende partner op. De gegevens vind je in je orderbevestiging.

Ligt er niks in de brievenbus?
Mogelijk is je pakketje bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland. In dat geval heeft de bezorger waarschijnlijk een briefje voor je achtergelaten in je brievenbus.

Is je pakketje nog steeds niet terecht? Neem dan contact op met de partner die de bestelling heeft aangenomen. Deze kan je vinden in jouw mailbevestiging, jouw account en de partnerpagina van de betreffende partner.