Betaling mislukt of geweigerd
Is je betaling niet gelukt? Controleer eerst of het geld is afgeschreven van je rekening. Als er geen geld is afgeschreven, is je bestelling niet verwerkt. Dan kan je het direct opnieuw proberen door nog een bestelling te plaatsen. Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven en heb je na een uur nog steeds geen orderbevestiging ontvangen? Jouw bestelling is in goede orde ontvangen en zal geleverd worden op de gecommuniceerde dag. Mocht dit niet het geval zijn neem dan contact op met de betreffende partner. Deze kan je vinden in jouw mailbevestiging, jouw account en de partnerpagina van de betreffende partner.
Mijn creditcard betaling is geweigerd
Het kan zijn dat je creditcardmaatschappij de betaling afbreekt als je met een creditcard betaalt. Dit kan voorkomen als je per ongeluk de verkeerde vervaldatum van je creditcard invoert, of als je een andere naam opgeeft dan de naam waarop de creditcard geregistreerd staat. Als dit je overkomt, kan je een nieuwe order plaatsen om dan te betalen met een andere betaalmethode, zoals bijvoorbeeld iDEAL.